Hello gaizzzzz. Ups, ASSALAMUALAIKUM would be more appropriate heh?
Okaaaay so tadi petang act dah update bout what so called JANTAN. Nd I've deleted tht post. Sebab apa? Oh sebaaaaaaaaab, ada orang tksuka lah. Alaaa dia tksuka kawan dia ada dalam blog itew. Okay okay, itew dh delete daaah. Awak happy taaaak? Okay gentle tktahu kenapa mereka berdua tkpuas hati dengan aku, jahat tau mencik u____u Oh okaaaaaay, I couldnt care less, LULZ.
Apa yang mereka cakap? Am ammm dia cakap pasal tudung. Lah tudung pn jadi issue? Alahai, okay i admit it! Aku panas baran, tp depan depan aku buat macam aku chill. Oh call it hipocrit lah gaizz, aku atleast jaga hati. Jaga hati? Kenapa nk kena jaga hati those guys? Hm hm idk. K, the point is. Dia tanya bila nk pakai tudung je nd aku ckp PUKIMAK. Ups, jahatnyerwww mulut itew! *tampar mulut*


*muka merah*

Okay so those guys pun macam bertapis tapis cakap, ugh seriousleyyyy menyesal aku jadi slow-pick-up -.- Those guys dah puas bahan aku dah, then aku baru sedar they're talkin bout me mannnnn! Dmn you brain! Hak hak hak. Act aku nk maki balik but then.... Diorang cakap baik-baik pulak. Cis saya nampak permainan anda disitu~ *jeling*

Okay so disini, saya Nur Hidayah binti Hassan menyusun 10 jari..... LULZ jk, susun 5 jari jerwww.

Sambungggg! Okay so disini, saya Nur Hidayah binti Hassan menyusun 5 jari memohon maaf kepada dua tuan empunya gambar di atas. Okay okay aku memang sombong so susah nk tengok aku mintak maaf. Tp aku dh mintak maaf ni! Nk terima tknk hah? Okay suka hati. Tammmmmmat bye~

Sorry kalau keburukan aku ni menganggu hidup kauorangggggg~