Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, hihi tday's topic is just the same tapi Part II lah kononnya. K kenapaaa en? Let me tell you why, here it goes --->

Click fr supermize :O

Haa tu status Minah Guinea Babi tu haa. Heh aku kena rogol eh? Atetete mana dapat cerita ni? Kejap kejap, aku rasa en en aku lari rumah kakak angkat aku, kakak aku rogol aku ke? OMAIGOSH :O haha k k, so wht kalau aku cium mulut dgn orang yang minum arak? Pst, tu dulu cerita lama punya kak, kau nk ungkit benda yang dh basi macam sakai lah. Main dalam tandas pulaaaaaaaaak? Aduh ni yang aku gelak dr tadi. Tu bukan aku lah main dalam tandas, tu cerita kau sebenarnya. Kn dah maluuuu :3 Atetete pasal pi KL tunjuk perut pn jadi batak ke? Ayoyo atleast aku tkpergi party keling lepastu excited sedangkn dorang nk tetek kau yang tksemenggah tu je mueheheh ;D Hahah bajet je tkde bukti bagai, sedangkn satu form5 dh tahu perangai setan kau tu. Datang sch je datang lepak dgn aku lepastu cerita semalam mabuk itu ini lepastu nk cover dengan pakwe. Lagi lah sakai -..- Bajet macam Allah tktahu pulak kau buat tu en? ;-3 Nd hell yeah aku nk downkn kau, tkterkesan? Kalau tkterkesan, kau tkkan msg aku melenting macam bodoh memalam buta lepas baca blog aku. Kannnnnsss? Hihi siapa nk baca msg tu, bebila masa aku boleh masukkn gambar. Ohyeah, pasal mabuk setan kau ni, aku dh cerita kt budak Jalan Bukit yang dulu sch sini, tkmarah knnnn? K, chwlo dude ♥

#tkpayah nk speaking sangat lah ayat last tu sbb kau tiru nama blog aku nd salah jugaaaak, english failed ada hati nk speaking peh :B Terusknlah dengan status sakai kau dn aku akan buat lebih teruk mwehehe >:D