Share gambar!

Kaay sape pandai teka gambor sape aku perli?

Hey-oh :D
Tadi tetiba fikirkn Weedan, macam-macam fikir. Hmp sampai rasa nk clash. Skrip sudah memadai.
Aku: Wey, kau rasa aku patut clash or stay dgn Wdan?
--1: Clash.
Aku: Wey, kau rasa aku patut clash or stay dgn Wdan?
--2: Pi buat solat sunat tahajjud.
Aku: Wey, kau rasa aku patut clash or stay dgn Wdan?
--3: Kalau aku, aku clash je.
Aku: Wey, kau rasa aku patut clash or stay dgn Wdan?
--4: Dia layan kau dengan baik ke tk?
Aku: Dia layan aku baik jee.
--4: Kaay, kalau dia okay, buat apa nk fikir apa orang kata?
Aku: Tp aku tksuka dia kena bahan dengan kawan aku, selama ni dorang tkkenal Wdan, tkde pn orang nk bahan dia #sambil tahan menangis
--4: Hmp k, sekarang kau tanya hati kau. Kau sayang dia ke tk?
Aku: Kau sayang dia tk? #tanya dekat dada sendiri
--4: (:
Aku: Sayaaaaaaaang.
--4: Haaa dh tu tkpayah lah fikir dh k?

Terus aku msg dia minta maaf, apa lah aku fikirkn kn? Haih maaf by buat macam td )':

Knext pasal Maria Hookecut HAHAHAHHAHA aku nk je maki tapi fikir puasa. Kaaay status dia copy paste info aku nd kata aku sakai :D Like this KOT.

Click fr supermize :O

Hahahahaha ape pasal dik? Kau batak apa dengan aku? Bengang aku langgar kau? Bengang bengang cakap fb tp wall hide tkguna dik, bak mai muka adik kita kasi facetobabi k? Ceh ceh dh kutuk aku, boleh tehegeh mintak maaf kt Amelia pulokk? Apadahal? Kecutt kelam kabut dh. Kt sch jaja cerita nk buat macam dia baik giloooo, kata dia update status cenggitu sbb dia cakap pasal diri sendiri? Ehhhhhhhhhhhhhh bukan kawan kau semua kutuk aku ke? Siap LIKE lagi auch :D Bila nampak aku lalu, kelam kabut lari yee sakai? Kau jangan sampai aku jumpa kau lah karo, bukan takat langgar je aku boleh buat! Anne, kita gengster, kasi langgar sama dia kn? HIK :p