K-HI.

Worst day ever! Kaaaaaay, ada this bendahari kelas si belalang pukul aku. Kfine, dia jantan -..- So bgtau papa nd abang kesayangan aku. Terus dorang datang jumpa belalang ni. Dh ketuk ketuk belalang ni, suruh belalang balik. Tp tetiba Wdan datang pulokk. Ugh Wdan datang terus pukul belalang, belalang ni lembik je pn so kawan dia yang lain semua melompat bagaikn katak. Kawan Wdan yang ready pulak si Keyrol je so Keyrol pn lompat macam lompat kedalam pool. Kfine aku dh takut. Bila macamtu, dorang kena pukul reramai dengan budak sch aku. Pundek /: HOI HOI cerita pung pang pung pang nk kasi tetak kepala kasi tembak pistol bagai tapi gaduh 2 vs ramai? Apadahal? Dengar sini aku nk cakap,

KAU KAU DN KAU MACAM PONDAN

So sekarang, dh tahu punca mengejek ni iaitu si Anize Tkberapanakkelakar ni. Eh kau ni, depan kitorang, punya baik eh? Belakang, kutuk pulak? Hahaha apahal tkcakap je depan? Sbb kau takut kn bodoh? Kau tu dh lah sakai, muka pun macam tikus kurab dh aku tengok. Samalah geng korang ni, muka retarded je semua eh? Atetete kau jangan ingat kitorang tktahu cerita wei Anis! Kau tkpuas hati, cakap lah bodoh! Sakai tkbertempat lansung lah jantan Kajang Utama ni. Layak potong kasi makan anjing lah wei. Menyalak macam babi kurab, one by one lutut goyang jugak bullshit!