Hi-Assalamualaikum dudes :D
Click fer supermize :O


Muhammad Wildan Asidiq bin Nor Azman

Kwho's this? Pstt, dia bukan bapok okay? Rambut tu saya yang sepitkn sebab serabut /: Kkay, he's my Honey Cookie. Hikhik dia lah yang memberi kekuatan when im down, dia lah yang cheer me up when im sad, dia lah the one who make me laught out loud when i cried, dia lah the one tht poke me when im bored, senang cerita he meant the whole universe to me. Ramai kritik our relationship bt who take a damn shit huh brothar? Kutuk kutuk, kau fiker kau cun ke? Eyw geli mak HIK :D So perangai dia? Sikap? Aaaaaa dia bongok itu yang pasti, HIHI yang lain tkboleh bgtahu! Okay then wajah rupa parasnya? Dia TKHNDSOME, sumpah tk -..- Tp dia cecomey macam sayewww HIKHIKS :"> Nk kata aku bajet? Seriously aku tkkesah sbb aku tahu aku comel. Nk story fasal first meet boleh? Mesti lah boleh sbb belog aku. Kfirst meet dia dgn Shuk Trabotak. Dia boleh buat bangang je walaupn dh tahu tu aku hihi bestnyaaa. First date pulak di KFC, date paling tkboleh lupa. Kantoi dia curengggg /: Haih meme aa gaduh kuat en sampai nangis, sakai betul. Tp last-last berbaik jugak, he got tht magic spell yang buat aku cepat sejuk [:
Jadi kesimpulannya, im very bersyukur fr wht Allah gv me. Alhamdulillah fr him