Hey-oh :D
Kharini nk cerita pasal semalam nd today.

Semalam,
Aku bangun lambat so terpaksa pi sch naik motor besorr Achem, frst time naik motor baru dia :D Hihi best doo, rasa sexy semacam je woah. Kthen lambat 2minit! Ugh sial lah /: Tengok-tengok Siti Hajar tu dh menepek tunggu depan pagar. Aku pn buat muka gangster masuk. Kena tahaaaaaaaan dekat depan pagar macam pelarian. Ramai pulak yang lambat, sekali ada pengawas f6 lambat. Tekedek kedek beratur then Hajar berkata "Haa pengawas tu pi masuk bilik displin terus, tkpayah tunggu sini" Okayyyyyyyyyyyyyyyyy then Hasnah datang lenggang kankung dengan rotan dia. Lalu beliau mengeluarkn phone cikai dn meng-snap gambar kitorang. Katanya nanti parents tkpercaya, mcm bodoh. Oh rupanya dia tknk rosakkn reputasi pengawas so kasi lepas itu pengawas? Pukiamak lah luuuu :D Pastu yang jantan kena rotan dn betina kena pi sapu bilik f6 -..- Waktu PD, ada kuiz. Aku salin nota supaya senang nk hafal tp Anne salin supaya meniru. Cisss dia meniru memang 100% lah kn so dia dapat 21/21 dn aku dapat 17/21. Walaupn aku tkmenang, aku still bangga sbb aku hampir dapat full mark dn tkmeniru. Bukan macam Anne, bajettttttttttt :b Kthen after recess ada ceramah AM, aku mulalah mengarang bagai dgn Yien. Ugh bosann /: So kitorang skip extra class math nd main hujaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Yay sejuk sangat, then stop bawah pokok sbb nk bluetooth gambar. Tetiba aku rasa mcm air suam mengalir ke peha dn kaki ku. Aku pelik sbb aku tkkencing. Then Yien pn rasa mcmtu, katanya tu haba badan sedangkn kencing dalam seluar :b

Harini,
Kharini dtg awal. Time PJ, kitorang main bola jaring nd keranjang. Time shoot main-main aku masuk je goal tp bila main bebetul hapak pn tkmasuk! So aku tukar dari GS ke GA. Anne jd GA, asyik tkmasuk je dia aim, bila dh tkmasuk, pi duduk bawah goal bongok -..- Akhirnya kitorang kalah, kena pump-ing 20kali. Recess tu panas sangat rasa, aku selak seluar sampai ke lutut HIK :b Blablabla, harini bosan [:


K ni namanya SHOW OFF gigi :D