"Btw , aku happy dapat bergembira dengan kau Anne , biar lahh orang nak ludah kita bila kau kata kita kawan sejati , die bukan paham apa kita rasa kan . :')"


Yeah aku tahu, kau tulis pasal aku kn sayang? HIHIHIHIHI kenapa berani sangat tulis pasal aku ni darling? Kejap kau suruh aku tegur kau, kejap kau game aku, kejap kau mntak maaf, kejap kata sayang aku, kejap cakap macamni. Korang kawan sejati? Hahahaha A kutuk kau belakang, kau kutuk A belakang, memang sejati aa tu eh eh? Hihihi sayang, kau tahu kn aku macam mana? Sekali kau dh game aku, kau fiker lagi sekali kau buat hal aku nk biarkn macam haritu ke? Jangan sampai aku maki pastu sepak korang sudah lah, aku sayang korang lagi [':

So today pakwe tesayangan si A ni msg aku. Ayat dia exactly like this
"Salam Daya, aku nk tanya ni ko syg fana tak? kalau syg ko brbaik la dgn dia. Dia skrang ada masalah dgn keluarga dia. Dia syg ko lagi. Tiap mlm ckp pasal ko ambik pendapat dari aku patut ke dia tegur ko semua. Brbaik la dgn dia. Korg dah lama kwn tak syg ke dah lama kwn lps 2 putus sahabat hanya sbb perkara yg kecik."
Hayayai hold it there horsey! Kau nk tanya aku sayang ke tk dia eh ehh? Time aku MENANGIS depan dia dgn Y, aku dh tanya dia "Kau, kau pn dh tknk kawan dgn aku aa? Nk macam ni sampai mati? Biar sesekor mati berkulat sesorang mcmtu?" Nd kau tahu dia jawab apa? DIA SENYAP LAH PUKIMAK! DIA JUST SENYUM MACAM AKU BUAT LAWAK, PERASAAN AKU NI BOLEH DIBUAT LAWAK KE SIAL! Aku tanya dia bukan dengan tegelak sawan, aku tanya dia dengan muka aku basah dengan air mata aku sampai ckp pun teresak-esak. Kelakar sangat ke?

Korang faham tk aku dh penat menangis sedih pasal korang? Sampai pakwe aku tkterjaga, asyik kena marah je sbb dia lah satu satunya tempat aku lepaskn geram. Haritu aku buat hal kt rumah, aku menyorok. Korang nk tahu sbb apa? Sbb time tu aku tension fiker pasal korang sampai kakak aku pijak aku. Kalau aku mati masa tu, aku rasa lagi bagus en. Kenapa korang ni? Apa yang aku tkbuat demi korang lagi? Apa yang kurangnya aku ni? Apa lagi salah aku? Aku keras kepala? KORANG PUN SAMA! Aku panas baran? KORANG LAGI LAH SAMA! Aku ego? TKPAYAH NK BANDINGKN DGN EGO KORANG! Kenapa wey? Aku buruk? Aku tklayak ke kawan dgn korang? Ohhh macamtu? Kfine, aku remove A. Aku tkkan amik tahu dh pasal korang. Kalau korang nk kena tibai dgn jantan ke apa ke, jangan cari aku dh lepasni. Cukuplah aku dipermainkn oleh korang selama ni, bai |';