Heyyo :D
So so so, harini macam sial jugak ah en en. Mula-mula keling topup ni buat pantat pulak dengan aku, haih haihh. Ada ke aku topup td, dia pi masukkn kt salah number?! OHMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGOAT macam nk cekik jee lah keling ni -..- Okay act salah aku jugak sebab aku tk ingat number baru aku so aku main tekan-tekan jee tu yang salah number tuu. Tkbole nk marah ah keling tu, so aku pun buat muka kesian dekat kaka tp dia tk kesian pulak. Bila sampai rumah, aku ask-a-topup kt kaka, dia tk dengar ada text. Aku pun beria-ia ahh suruh baca text. Dia bukak then gelak gelak then dia answer YES :D Woot woot tayunk kakak tetart sendart semua lahh HIHIH so text lah pakwe sebab dia memekak sangat suruh aku topup. Tp aku buat call-me-back fake hahaha then dia call. Alolo suara dia baru bangun, buruk bebenor bunyiknyaa. Bila dh text tuu, dia boleh kata dia teringat bapok kt PD semalam. Okayy FINE curang dengan bapok, impian seorang awek (Y) Then bila dh marah tuu, dia duk puji puji bapok tu kata nenen dia besar HAHAHAHHAHAHHA bullshit tetek pun fake :D Tkpe lah pakwe, nasib ahh aku sayang kau. Mehh muah angin sikit sayang

Hah! So cakap pasal pakwes ni, teringat pasal aku :D Well, aku kn nk insaf lah kononnya. Td first thing i do is mandi wajib. Aku bkn buat benda tk senonoh, peodd okayy? Then terlupa pulak nk bersihkn nail lacquer, so aku kikis terus! Habis rabak dh kuku aku )': Tapi tkpe, aku solat solat then doakan mama hmp. Sekarang berbagai masalah menimpa, lepas SPM memang aku kerja terus tk kira ahh cuci pinggan dekat maple sekali pun.

This Friday fuhh fuhh midyear exam. First exam je dah Maths, memang terbaik ahh cita diaa. Im dead. So td cepat cepat tanya mama if aku failed Maths, ape aku nk buat? Mama kata mama sumbat je aku dekat Kemahiran, belajar fesyen or kecantikan WOAHH :O Aku makeup hantu reti lahhh, jahit baju untuk ERT pun hantar kedai. Apa lah masa depan aku ni?