HARINI EXAM MATH WOAH :O
AKU KIRA-KIRA BALIK BERAPA AKU BETUL, PALING MASYUK 12m WOAH WOAH >:O
TAK SABARNYAAA NK EXAM ENGLISH HEHEH :D
ANNE KEPENGG DH BERPAKWES MAKWES DENGAN NAZ LENSA BERUK HIKHOKK xD
OPERASI YIEN MERAJUK DENGAN AKU TK SAMPAI SEMINIT CEHHHHHH -..-
PONTIANAK GEMOK MASIH DISELEBUNGI DILEMA KEGEDIKAN BELIAU -,-
AKU SEMAKIN BAIK DENGAN ZURAINI, KENAPA DULU AKU BENCI DIA? @_______@
MINAH REMPIT KELIHATAN MAKIN BODOH BARU-BARU INI :DD
BUDAK-BUDAK FORM 6 BAWAH MUKA BASI JE SEMUA, HAMPEHHHHHHH =,=
SEMALAM KAKAK-IPAR-TK-DIANGGAP TEGUR HIKHIKS MALUNYAAAAAAAAAAAAA :">
3 MINGGU BERTURUT TIDAK AKAN DATE DENGAN WILDAN AZMAN AAAAA )':
RINDU BABY WILDAY REMP AKU ATOTOTTOTOO ANJEWNYEWWWWWWWWWW [:
WILDAN AZMAN SEDANG MENONTON WAYANG KONGSI DAN MENINGGALKN AKU DISINI |:
TENGOK CURSORS DAN PANTUN DIBAWAH BLOGPOST SAYA, CUN KAN KAN TEHEEEEEEEEE