Wowoaaaahhhhhhhh :O Budak hwt dh bersuara bhai! Gmbar frst pasal aku marah mmb aku sbb nk jumpa dia. Then dia hantar suruh aku jaga sikit mulut ALAHAI bahabi, fb aku, mulut aku, kyboard aku kn? So kau nk memekak apahal? Memang kene maki lah en dgn aku, frst time bhai maki diaa mcmnee -..- Hihi
Gmbar kedua dia kata aku gelabah, pehhh ayat nk rempit je do kau ne MODEL.
Gmbar third dia update status pasal aku weyy wiweettt Eh ehhh kawan kawan, dia angkat nama BUDAK KAJANG lahh :D Bodoh dalam fb bole cite ahhh en, bak dtg depan mai sayang? Ohh model memang mcmne en? Suka bajet dekat fb en en? Atotototototo :D Sedarlah weyy, sekarag pn dh ramai khianat kau. Sbb ape? Sbb memang tkde org bole tahan dengan kau wahai budak BATAK [: Kuikuikuii kay kayy boii :D

NEXT !


Tadi ptg gado dgn satu family dah, haihh. Aku biasalah bila tension maki je semua org, kebetulan pulak Abang Wee tegur aku time tu kata aku sembang, terus aku maki diaa -.- Kayy then dia taching then aku maki lagi err? Aduu kesiann diaa ): Lepastuu kan kan kann, ABANG WEE MENANGIS BHAI :DDDDDDD Wuahahahahaha maluuuuuu rempit nangis weyy :b So sekarng pn dah elok, hihi terima kasih cintaaaaaaaa