Heyyo :D
Hihi nk tahu tk? Ada budak tu kata aku batak kt dia HIHI. Janganlahhh, maluuuu :D Kuikuikui, apa maksud kuikuikui tu? Hahah nk tahu? Bunyi tu lah aku reka, bagi aku tu bunyik giraffe woah. Nd ada lah orang tu tkmalunyaa ikut je ayat aku sejak aku start buat blog lagi haha. Biasalah budak tkde pendirian kn. Aku batak katanya kerana asyik post pasal dia, eh ehhh jap bukan kau ke yang post pasal aku dulu? HAHA moronn dude :D Nd lu nk bukak mulut pasal wa ape weyy? Nk buat cerita sama mcm budak budak sakai lain buat tu? HAHAHAHHAHHA cakap lah bhai, jangan ingat wa tktahu hal dalam pantat lu weyy. Ingat sikit wa kenal lu dh berapa lama, wa kawan pun dgn abang angkat lu jugak so lu tkpayah nk langsi langsi ayat rempit dgn wa lah kn btch [: Aku orang gila? Heh aku memang wey gila, semua org yang kenal aku tahu aku gila. Cari pasal dgn aku? Silap orang lah kn pepet? TEHEEE :D *gelak pun nk sama dgn aku jugak mcm muahaha :O bodoh lah lu copypiggiebushit -.-
Ohh yeah, pasal yr horrifying teeth! BUDAK TU PERGI PROSES GIGI BHAI SBB TKDPT TERIMA KENYATAAN GIGI DIA MCM PUAKA, bhahaha. Makin FAKE lah kau lepasni wahai ADIK. Nd pasal aku panggil kau MODEL, im being sarcastic you idiot. Kkay puff-

So malam semalam after aku off phone, aku onn balik bout 1am, penuh dgn mscall nd text from him. Kayy then tengok tengok dia buat SS sampai habis semua crdt semata mata nk pujuk punya pasal [:
Pakwe, ILEPCHUU TEHEEEEEEEE