Pada Isnin lepas aku first time lepak MidValley wth Yien . Memula pagi buta tuu pegy hosp sbb mama ada appoinment . Oakkyyyyy then ada lahh pacekk janggut neh , usha usha palat babi kambeng at kitorang HAHA usha usha patuhh bisik at bini dea then gelak gelak kakaka apahal dooo ? Cun sangat ke kitorang neee ? Mesty kw bisik cmneh en at bini kw "Yangg , comel laa budak due tuu . Yangg nak tak bermadu dengan diorang ?" Kan kann ? Alahaii MALUUUUUUUU , tapi jawapan saya TIDAK ! Saya takkan mengahwini pacekk tapi Yien mesty nak . Tidak begitu incik YIEN ERIN ? *klik untuk lihat blogg beliau :|

Then mama campak depan Mid , woahhhhhh besarnyaaaaaa :DDD Kikiki masuk masuk aku terus pegy kencing then makeup [: Patuuuuu snap dalam toilet , haaa hawt tak hawtt skangg ? Kahkahkahh perut punn da bebunyik , so terus gerak Food Junction . Okayy untuk kw kw & kw , jangan makan at sanaa -..- Ade ke patut , aku makan Yong Tau Fuu bape ketul jeh kutt harga smpay rm10 lebeyy phui phuii aku ludah balek :b Air ? Hihi klaw minum Watermelon Juice at luaa , sure bape je kann ? Ni takat cawan plastik kecik , da rm5 weeeeeeeee da macam loaded gilaa dahh aku nehh wiweett . Patu patuu , jalan jalan jalan then Aziqq ajak lepak MP . Terus aku ajak balek Kajang , tunggu tren lak cm cebayy lamanyaaaa aduuuu -.- Bila dah smpay , Aziqq suh pegy taman rumaa dea . Haa neh aku ckp at dea "PUNDEK KW , AKU BLAH DULU LAH CEBAYY !" Kboii