Okayy kali nhe aku tules elok elok . Aku tahu selama nhe aku update cerita macam siall bosan kann ? So now as you all know lahh kan , aku tersangat sangat addicted to my petsiblings Macam macam jenis adek dahh aku adaa such as creepy , funny , short , high , stupid , clever , dickass , lover , bitchmouth , hawtstuff , lame , cute etc . Honestly , i just love them like hell , i would do anything yeahh anything fer them . Tetapi bagi SESEORANG itu , mereka tidak pernah menghargai apa apa . Lagi lagi kalaw kita baik sangat , mula lahh pijak kepala muka bontott semuaa klaw bole na pijak . Ade lahh sekorr nhe , da buat aku bengang haha macam cebayy lah kann cyte dea . Dea bole berbaik pulakk dengan bohsiaa tudung tu eywww pantang jin 36 TOP doe , kahkahh :D Dengan dea , dengan bohsia dengan mmbe bohsiaa tu sekali aku sound .
Then minah pendek sekorr nhe masalanyer busy sangatt lahh pulak , mengalahkan artis . OPS LUPAA ! Dah jadi MODEL kann , gth -.- Bila nak meet aku , busy mengalahkan syaitonnn astaghfirullahalaziim . Ohh bila nak jumpaa adek terangkatt kw tuu , alahayy excited macam celakaa kann ? Dah kene minyak dagu ? Minyak hidung ? Minyak jagung ? Nasi kankang ? Nasi buritt ? Adek adek laen ? Bole tolong mamposkan diri anda tak ? HAHA KBYE sayongg , muahmuahh