EH EHHHHHHHH :D


Okayy setelah dua bulan sekolahhh , harinehh first time kelas aku PJK weeee xD Memang excited lahh cite dea sbb da bosan asek menulis jehh . Syeraa siap bawak tuala sabunn bagayy WOAHHH :D Act dari semalam aku tachinn nan Yien sbb dea tenking aku )': Smpay pagi tdy dea tegur but aku buat bodohh jehh . Bila dalam bp , aku tanya ape tahh , dea jawab YES . Then masing masing senyap ~
Smpay padang kene jogg 5 round padang PEHHHHHHHHHH -.- Tape tape , lek luuuuu aku ikut jehh en tapi aku buat 4 round jehh HIHI :b Then lepas da siap , aku baru duduk , lipat seluaa smpay peha then cegu suh buat sit up pulakk . 15 kali kene buat , aku baru na ngelat nan Syeraa but ttybe Yien dtg tolak Syeraa patuh dea tahankan kaki aku (': Terharu dohhh time tuhh , but cover agy . Patuhh da siap sit up , pumping pulakk 10 kali -.- *CEGU NEHHH APAHAL ?! Okayy aku buat , cegu kata macam ikan keli . Errrrr ? Yien buat , cegu kata macam sembah tokong wkakakaka xD Lepas daaa siap kotorkan baju baring baring at padang basah tuuu , kitorang gerak pehimpunan maen skipping 150 kali (: Aku buat 50 kali then kata dahh siap , bahahaha :b So dah baek nan Yien . Aku mandi tdy at sch after PJK , WANGIIIIII dohhhh