Mood : Panas mengalahkan Buda Hawtt KampungBaru -.-


Tadi elok elok aku kegembiraan lepak dengan Yien , adek aku & adek adek Yien . Kitorangg makan makan , minum minum bagayy then time na balek PUUUUMMMMM (!) Bohsia negro tuhhh sound aku lahayy , ape pundek ? Aku memang tatahan lahh en , memang aku pegy depan muka dea tibayy muka deaa yang memang haramm rupanyaa tuhh . Dea sepak aku , ECEHHHH sakett lahh huhu :DD Okayy then mula lahh aku terajang perutt dea HIHI Walaweyyyy time tuh buda buda kecik semuaa backup dea kann duk kutuk kutuk aku at belakang . Kesahhhhhh ? Aku lempang muka buda sekorr tuh , terus senyap buat muka kesiann macam babi -.- Lepastuhhhh aku da setelkan B Negro tuh , dea pegy belakang duk dengan mmbe buat muka kesiann JUGAKK dengan rmbut beterabur tuhh HOHO :D

Suara Latar : Wey weyyyy , buda pkay baju pink tuhh belajaa tomoyy dohh dari atok dea
Suara Latar Second : Hahaha a'ahh lahh betul kann ?


*Well fyi BUDAKK , bapak aku memang mengajar tomoyy & silatt okayy ?
Then bila da memekak melolong at situu , semuaa senyap sbb tengaa tahan baran . Ttybe penjual burger tuh menyampuk "Nehh burger daging duaa nehh sape punyaa ?" Wkakakakakakaka memang tegelak semuaa (: Nasibb hensemmm :b Okoy okoyy , lepastuh adek aku lak cm kene sawan apahal tahhhh DAHH HABES CERITAAAA :D