Tersebut lahh kisah dua orang makhluk Allah bermusuh musuhan selama 3 tahun ~


HA HA :D Nak tahu kenape aku mula-2 gado dengan itu Pontianak Gemok ? Okayyy , dulu time aku MEMBE dengan dea , dea buat palatttt bantay curik phone aku , sedut duet duet aku sedangkan aku da bgy upahh bhaii . Ha ha ape kw tapuas agy hah Mokk ? Okayy bila aku da tahu tuh , dea ajak lak kaka kaka chia dea tuh serang aku sbb aku jeling dea . Watafakfakkfakkkkaw ? HA HA HA HA HA sape yang bahlul bajet gangster cmtu weyyy ? Ohh yeahh , Pontianak Gemok ennn -..- Then pukul pukul , dea KALAH weeee :D
Second round , tahun lepas lahh . Gado pasal kain buruk dea tuh basah patuhh dea lap muke aku & Anne dengan kaen tuh time kitorangg makan . Haa memang na kene lahh enn , aku mengamuk at kantin tu jugakk , but just tarik tarik tudung then cegu smpay -.-
Third round , harinihhh lahh weyyyy ;D Dea masuk kelas , aku tahan dea . Skrip skrip !

Gunten : (: Kw ade amek phone & duet aku ?
Gemokk : Takde (:
Gunten
: Ohh peliklah en ? Sbb yang pegy toilet kw & Anuja jeh . Aku da check Anuja , tade punnn ? (:
Gemokk : Mane aku tahu , sumpah demi Allah aku pegy sesorang toilet !
Gunten
: Aku kate lepas kw pegy , Anuja pegy kannn ?!
Gemokk : Ehh kw na tuduh aku ahhh nehhh ?! *sambil dekatkan dada at badan aku
Gunten
: Memang aku nak tuduh kw punnn ! *rapatkan dada weweeeetttt ;D
Gemokk : Kw apahal ?! *tolak bahu aku
Gunten
: Ahhhhh kw lahh apahal ?! *tolak bahu dea pulakk

Then dea cekik aku , ouch ouchh :D Aku cekik balek then mulalahh tarik tarik tudung sakayy babi dea tuh patuhh class monitor punn leraikan kitorang . Uw uww time tuh lahh aku sepak sepak dea lempang dea , cakar muka dea , leher dea semua aku ckar dengan kuku aku yang HEBATTTT :D Weee muka dea habes calar balar doe kuikui . Aku kelua kelas jeh , nmpak dea tenga mengadu dekat cegu keling ALOLOLO da gaduh na mengadu pulaa ? xD Memang penakut lahh cerite errr paus ! Hihi then aku kerek kerek dengan cegu tuh BHAHA padan muka kw :DDD Lastlast masuk bilik disiplin smpay balek -..- Bestttt ! Kene hadap muka si kereputtt tuh eywwwwww patuh na libat libat kann parents aku pulakk , memang silap lahh kann ? Aku sound balek , prefect prefect semua ushaa jeh HIHI patuh blahh lahh buatpe agy at situ enn ? So , tamatlahh ceritaa bergaduhh PEREMPUAN yangg macam sakayy ayam nehh tapi ade lahh buda tuh kan kannn ade hati na report polis pasal nehh ? BHAHAH kw bodohh ape doe ? Kw ingat polis heran ke pasal gaduhh buda sch perempuan macam kita ? Ceddphuiiiiii TAK LANSUNG ! Cegu cegu memang kesa lahhh , sbb dea tuh pun sakayy macam kw pushhhhhh :D