Okayy Maulidur Rasul tahunn nehh paling bestt ! Ouyay aku jalan depan sekali wth Anne & Yien weee :D
Tak rasa penat sangatt sbb aku asek gelak ejhh sepanjang jalan , walawpun tade pape jadi aku tetap gelak sesorangg & posing posing untuk di snap . Haha penatt Anne melayan karenah aku , da lahhh selendang dea da macam ape dahhh biasalahh buda baru pkay tudung xD Kejup jehh da smpay pintu SMKKU balek , terus semua salawatt kuat kuat sbb na dapat markah . HARAAMMMM -..-
Okayy after da smpay semuaa tebongkang langgang dekat pehimpunan mintak makanan & air haha :D Lepastuh recess then dengaa ceramah . Well act kitorangg snap & cari gadohh jehh , ta dengaa ceramah punn :b

Balek tuhh , aku terus gerak Kajang wth Syeraa & lain lain . Yien & Anne balek rumaa tukaa baju , katanyaa nak amek KakYaa jehh then dtg pkay tudung (: Aku lepak McD lama lahh jugak dengan selendang habes kedepan HAIHHHHH -.- Rambut da tekeluar keluar hmm nak jehh aku cabut but fiker Yien & Anne kata nak dtg pkay tudung so saboo jelaaa (:" Agak sejam cmtu , dorang smpay dengan muka bahagiaa & tidak memakai tudung :DDD Ouuuuu aku terus serabay kan rmbut dorang ): JAHAT TAW ! So aku punn cabut tudung then gerak Metro . Wewiit wewiitt mamat mamat rempit tuu , oucehhhhh xD