Okayyyy harinehh putus dengan Nurul Alyaa AGAIN (:


Kali nehhh , serious aku tak sedey lansungg . Panas hati jehhh adelahhh hmm , da lama kutt aku pendam perasaan aku haihhhhh . Akhirnyaa aku bole jugakk lepaskan , tapi aku lepaskan at One HIHI xD Err One kata ada good news about Yaa , about Yaa guna private acc and AKAN add aku . HA HA HA butohh apa ? Aku pulakk nak kene tehegeh hegeh tunggu tunggu dea add ? Bape tahun agy ehhh Yaa ? (: Takpe takpe lahhhh , Yaa hawt kann ? Da kene guna private acc and kaka punn jdy orang last yangg diADD kann ? Ehihi tanakk lahh kaka friend dengan buda hawtt , MALUUUUUUUU :D HOHIHU Iloveyou lahhh baby babyy bushukkk muah muahhhhh Hehhhhhh malaslahhh na cakap lebeyy , kaka sayangg kw lagi dekkk so tanakk ahh burukkan kw ke apa apa kannn so i quote "GOODBYE MY PENDEKK YAA ♥♥♥ "