Ten teren teren ten tenn !
Saya mempersembahkan BAPOK kawan tersayanggku (;


Siti NurFarhana Noryasmi , 16 , TAKEN :p

Facebook : Anne Kepengg & Anne Kepengg II
Blogger : http://bajewtkawhebad.blogspot.com
*BHK , selalu disebutt dalam blogg . Hawt hawt panass , itulahh Beby Fanna HAHA XD Jangan dekat nan dea , dea jahat , dea hawtt , dea setia lah sangat , dea suke tachin & dea suke nanes ! HAHA pendekk kan kw ? Tapeee , ilyy lahh auww :D


Nur Assyafireen Asmady , 16 , TAKEN :p

Facebook : Yien Erin
Blogger : http://kitakcintakamek.blogspot.com
*Pendekk mok mokk ;D Pendek bukan sekadar pendek , pendek neh ade satu jah dalam sejuta taw . Perangai na pelik jahh , suke gelak sesorang but tape ! Sayang punya pasal , aku buad macam dea normal (;


Nurul Alia , 14 , SINGLE

Facebook : Alya V'Drc
Blogger : http://chilldishboo.blogspot.com/
*Gedik , pendek , jendul , manje sume at dea lahh ! Haha my YAA kesayangann lahh doe ! Alahh yang suke leave aku tuh ? Haa haa inad kan ? Memang , buda nehh mmg muke peninggal orang (: Heh naseb lahh kaka kw nehh da sangap na togethergether balek nan kw so tolak ego kasi mampos then nanes XD Macam gampang , sume kaka buad tuh demi sayangg kaka taw Yaa ? (:">


Nur Fadzilah Fadzil , 16 , SINGLE ♥
Facebook : Eyla Lavela

*Hah ! Buda biskut mayatt , kejup ade kejup hilang . Kejup at Kajang , kejup at Damai -,- Kw memang en keding ? Tade keje laen doe selaen merayapp ? Haa buda nehh sejak pinda Damai , aku nan Anne asek mengumpat dea jahh . Hah kanto sudaa ;p Haha bukan ape , dea suke smoke taw si biskut gangster nehh , geram jahh grr ><


Siti Nur Aien Rosdi , 16 , TAKEN :p

Facebook : Aien Rosdi
Blogger : http://ceritacerituaienn.blogspot.com/
*Err PENDEKKKKKKKKKKK ! Hahahahahaha XD Nyah auw auww , my bapok hawtt doe nehh . Hrytuh buad vid bole lakk tececerr bapok aku neh at Langatt , tuh ahh sape suh hawtt snad ? Haa maaf taw taw maakk ? Nyahh tasengaje ); Ghee maakk tahu en nyahh sayangg maakk kan kan ? Haaa ilyy and imyy a lott since you pegy nun jauh disana kem )";


Rendi Nieyo , 21 , SINGLE ♥
Facebook : Ako Nieyo

*Ahem hem hemm , sape kate mat hendon muke cm celake haram ta cukup sifatt babi ta mandy bau cm siall lonkang pecah ta sudah ? Haa aku ta kate ! Jnan fitnah -,- Okayy , dea Indonesia dongg waduh waduhh ;D Comell doe , muke na jambu jahh en ? Tapayaa jambu sangat lah kan , kangg ade gak yang i terajangg free (;


Muhammad Haziqq Abu Bakar , 15 , SINGLE ♥
Facebook : Muhammad Haziqq

*Okayy , ini buda sayang aku at dea sejak dea jdy adek aku agy . Hah kw , lastlast break -,- After break , perasaan aku laen lak at dea . Hais biase lahh , adek otw terankadd HAHA But dea suke leave aku , siked sikedd OKAY FINE ! then tutttt putus talian , grr but tape lahh en . Aku semakin luke dibuadnyaa but aku tapena serik (";


Muhammad Kahir Nabir , 17 , SINGLE ♥

Facebook : Ryutashi Khair & Ryutashi Barney
Blogger : http://ryutashi.blogspot.com/
*Kekasih ta dianggap ekh ? Haha naah , aku paling kagum nan kesabaran dea at aku . Pehh , mmg dea sabaa gyla lahh en walawpun da kene tunggu & game oleh aku sejak when tahh . Hmp dasatt en you ? You kate , i milik you en when i da clash ? But .. I belum ready Khair ~


Muhammad Ridzwan , 15 , TAKEN --;

Facebook : Oneisya Couplinx & Oneisya Couplinx II
Blogger : http://storyboudyou.blogspot.com
*Tapayaa banyak ceryte lahh kan ? Nehh Intan Payung , aku sayangg dea , dea punn sayangg AKU awek dea (: Now dah tade pape , dea na leave aku agy skly so tape lahh byebye . Bgy aku , Intan Payung aku da pergy sejak aku clash nan dea lgyy . Howeverr , i still miss him quiet a lott but innalillah ~