HOYTT !


Theehehee :p Maaf larr ta sopan , saje jehh excited update Blogg . Lame woo ta dpad onl ape sume sbb ape ape ape ? Sbb intenedd kene potongg ceidd phuii :b Nehh laky aku aah nehh lupe na baya nafkah intenedd -.-
Ahahhaa aku onl jehh rmay orangg ta dikenali add , err aku app jehh sbb ta saba na chatt nan mmbe Fb kesayangan aku like Syasyaa , Aien , Nik Ammar Afiy , Bella , Maz Ashlynn , Husnaa , Adek Pendekk , Mira , Elly , Edry , Ako Nieyo , Anep Johari dan rakan seperjuangan yang laen . Hahaha renduu korangg nyahh aku sume weyy !

OkayOkayy , done fer feeling touching pasal Fb ekh ? Now aku na story pasal ceryte aku denga dry Nurul Alya iaitu adek kesayangan aku . Ade copydogg ye Yaa ? Halamakk budaa nehh macam gampang jehh pangayy . Da terang terang tade sape suke copydogg , apesal larr semak menyalak tiru orangg ? Awakk , saye ade tengok Blogg awakk taw . Awak ade kate , rmay orangg suke ckap cmnehh at awakk "Anis Anis , kw cantek tp nape lar kw Playgirl ?" eyw ehek hek hekk :p Habes geli larr ayadd kw en ? Hadoyy meh sini kaka tinggi na ajar sikedd pasal Playgirl ekh ? Player takan ngaku dea player . Ta kire larr hebad mane seklypun keplayeran dea , dea akan deny when org kate dea player . Sbb ape ? Hadoyy klaw na terus maju sbgay seorang Player , kene larr pnday cover en ? Ckap siked same maw cwple nan Player selebet ? Player akan selalu merendah diri . Cantek cun hawt ? Haa sume tuhh tarak hal , dea akan tetap merendah diri kononnye org jantan akan fikir *ekh innocentnyer budaa nehh , bole buad bini nehh haa haha bahagie larr ade org na buad korangg jdy bini weyy ;D Err kesimpulannyer , kw terlalu hodoh untuk jdy Playgirl , SERIUS -.- Anda , saya act bkn just na backup adek saya jahh . Saya jugak na maraa awak nehh sbb Yaa amek idea sedikit sedikit dry Blogg saya lalu awak mengambil keputusan keras serta tepad dan muktamad untuk mengopydogg Yaa , so cm amek dry saya larr en ? Saya lame da ta gado wakk , so sebelum saya ckp mencarudd baek andaa tukar yeah ? (:"

Err talking boud Player . Pagy tdy kene pulakk sound nan tunang org haihh . Tunang sape ? Tunang Boyy . Err Boyy nehh dulu baek gyla larr nan aku time stay at Pandan Indah dulu . Klaw aku perlukan pape like topup or makanan , dea larr yangg tekedek kedek turun bawah belikan . Dea jugak larr kekasih ta menjdy aku haha . Err bole ke dea mntak cwple nan aku time aku baru break nan Angah ? Dea pulakk mmbe satu ruma nan Angah , memang terbaek terus aku reject :p But hubungan kitorang ta smpay situ jehh . Dea tetap tgu aku , katenyerr susa na cari then kene lepaskan ppuan cm aku :"> Ghee time tuhh habes idong bontod sume kembang agagagaga ;D Walawpun aku reject dea , dea ttp ade di sisi aku . Semalam , aku buad supersavers larr . Kononkononyer na call larr yangg selalu text aku . Aku da buad supersavers sume then call satu demi satu . Memule aku call is Intan Payung . First dea ta ankad , kly kedue dea covercover suare tydo . Aku tanye "Err bie da tydo ke ?" Dea kate belum but aku tahu dea typu lalu aku berkata "Bie da tydo en ?" Sepantas P1 wimax dea membalas "Tahu punn" Ceidd phuii :p Kejam punye err manusie ! Then call orangg laen . . . Celake ! Tade sorangg pun ankad ! So call Boyy . Boyy ankad , dea buadbuad cm takenal aku pastuh tukatuka topik ahahha ;D Rupenyer bini dea ade at sebelah daa -.- Habes memekak menyalak bini dea at belakang tuhh ahaha . Haii habes kerek doe care dea ckp , tade adab ! Then crdt habes err so aku anta mesed sayangsayangg at Boyy BHHAHAHAH saje jehh na panaskan sikedd bini kecoh dea tuhh , memang berjaya ! Mane ta nye ? Betine mane ta maraa klaw ade ppuan call tunang mereka memalam bute then sayangsayangg lak en ? Agagagaga but bgy aku , da lame snad ta gado so layankan sajahh (:" But ttybe dea suh mmbe dea lak sound aku katenyerr "weyy , i tengaa sangap nehh . Jum romen nan i , i bayaa RM200" Aku gelak berkahkah at situ jugakk , bapak kelakanyerr care dorangg :D Cukup ke duet bebuda bujang yang makan punn ta tentu hale na bayaa aku ? Bengang punye pasal , dea menjerid BOHSIA then terus letak . Errr ? -.-


Okayy . Readers & Followers , kesimpulannyer di sini ialah kalau tapuas haty ape ape sahaje nan aku , sila jumpe face to face . Tarak guna bebel memekak dalam phone , aku tasuke ada paham ? Harap Maklum ~