Ouyay seperti yangg anda maklum , Kelatan telah berlawan bola sepak with Negeri Sembilan . Negeri Sembilan yang selame 2 tahun telah memegang nama JUARA akhirnya tumpas di kaki serta kepala Kelantan bhahahaha ;D

Na cyte sikedd kenangan first time aku pegy stadium tengok bola sepak . Okayy , gerak dry pukul 12 agyy semangad punye pasal en . Eceh lalu jehh sepanjang laluan Hentian Bas Bukit Jalil , penuh aku tengok warna merah . Wahh cantekk sbb aku suke merah dry kecik lgyy . Ade yangg terkankang , terduduk , berdiri serta aku pun tatahu ape dorangg buad agyy at situ pepagy bute da ready na beli tiket . Pade yang tatahu ape maksud merah , merah ialah THE RED WARRIORS *woot woot Ghee pepagy tuhh pegy follow abang uji bakat ape tah kononnyer na dpad duet kawen untuk next year whahahah :D Ade duet ke kw bangg ? Hadoyy tayaa kawen tayaa kawen bangg , nanty Dayah sesorangg hmp )": Okayy apesal menyimpang dary tajuk ? Balek ke pangkal jalan ~ Haa uji bakat ta jdy sbb na kene bawak itu ini so pegy Puchong amek awek dea then gerak IOI . Err aku tapena tahu pun wujudnyer IOI tuhh , katenyerr na beli seliper jamban and kasud untuk aku ^^ Ouwee so cari cari cari , tade satu pun cm kasud aku na ! Celake kw IOI -.- Blablablahh da maghrib , kitorang gerak stadium cry tiket . Da mule risaw sbb tajupe mmbe abang aku yang pegang tiket so search search ade pakcek jual tiket at bahagian Kelantan of course (: Then beli air , lepak at lwa jup malas na masuk awal . Ya Allah , masuk aer jehh sume budaa Kelantan nehh ;D Ahahahha itu lar yang aku suke pasal Kelantan . Dorangg ganas , hilarious and awesome punye masuk aer ! And paleng penting is mereka damn hawt uuu ^^ Okayy after siap minum sume masuk cry tempad . Ceidd kene beratur sbb ade pulakk mercun telepas masuk dalam . But tape , kitorangg beratur . Punye larr tanak bukak gate tuhh smpay ade yangg penjad panjad cm lipas kudong da haha . Then dea tanye "Sape yangg tiked rm50 , beratur bole masuk ikud sini" Memang celake -.- So naek lar atas buad barisan pulak at palang depan tuhh . Pacek pacek suh duduk , aku menurut ~ Okayy habes bosan daa time Negeri Sembilan goal . Kene maky hamun *kacik doh kacik doh , Ekh bakpo lar kelate neh ? Tok ghety mane , toksoh maen lar ! Bodo bodo larr demo nehh , buto ko ? Tahe larr jubor Lebey kurang itu larr yang aku denga , but part Jubor tuhh dongeng ;D Aku tesenyum nipis sambil mengantuk ~
Half time ! Neh larr mase untuk kencing segale . Aku ye ye tgu at luaa toiled tuhh then ttybe sekumpulan lelaky masuk buadbuad tekejud nampak aku dan ckap "Ekh toilet pempue ko neh ?" Aku angguk , dorangg senyum menggoda then terus potong line masuk jamban grr -.- Okayy yangg tuh aku membangkang sekeraskerasnye ! Aku na kencing larr weyy ! Then bile da kwa dry toiled tuhh bole pulakk sengih buad tekejud agy sekly nampak aku yangg tdy mereka da nampak . Yeahh korangg memang gampang !
Ahahaha biase larr tuhh en ? Then Aziqq call membangge Negeri Sembilan goal satu ciss -.- Then na masuk balek stadium penuh ! Aku masuk jehh pintu ke dalam , memacam bunyik penyokong buad cm penyokong aku pulakk :p Ahahhaa naseb baek kw Kelantan dan hensem , klaw taa aku buad bodohh jehh weyy . Okayy akibat tade tmpad snad , tepakse tengok at bahagian Negeri Sembilan sbb kosong at sane . Ttybe GOALLL ! Ohmygoshh ! Damn damn damn aku na menjeridd weyy ! Na melalak , na menyanyi , na menari ! But tahan , aku just senyum nipis tkud kene pukul lak nan Negeri Sembilan . Aku toleh ke muke abang aku . Dea kerutkan dahu , macam apek baru kalah judi then bisik at aku "Achem happy nehh but kene cover macam Negeri Sembilan taw ?" Ape ke bengap snad abangg aku nehh ? Terang terang dea pkay baju merah yangg tules Zam Lima kudd -.- Okayy abangg aku slow then terus aku ajak melalak at belah Kelantan . Woahh masuk jehh bahagian Kelantan , biseng sume memekak jeridd GOMO KELATE GOMO ! Aku punn join sekaki kepale semuludd larr ;D Happy ohh then tengok larr sambil merantaw sbb ta nampak haha . Lastlast bole lak time aku ta nampak pape ttybe dorangg goal agy sekly menjeridd melalak then berdiri . Err aku pun berdiri , inad en da rehad ke hape . Then ttybe abang abangg tuh senyum at aku kate da mene da mene . APAKAH ? Ciss
bagero sungguh dorangg goal tanpa aku ! But aku punn happy so snap snap gmba , banyak gmba but sume aku tengaa gelak so tinggal yang nehh jehh :p