Awakk , awak dah tinggalkan saya kan ? Awak kate , awak pilih dea .
Awak tahu ? Saya sedey taw time tuh , saya menanes , ta makan sume taw awakk
Awak jahatt , saya lagy baek dry awek awakk
Tpy saya paam , dea alim kan awakk ? Okayy tapee
Tapy , ade org cube sedaya upaya untuk bantu saya lupekan awak
Dea boyfie saye now (: Saya tenga ontheway happy taw
Tybe tybe , awak datang balek . Awak datang bukan sbb ape pung
Awakk datang sbb na lukekan saya balek kan ?
Awakk datang sbb na bukak kembali luka yang dah saya & Najie ubati
Tdy kan , awakk ttybe jeh angin . Awakk kate macam macam , awakk kate saye acting
Tapy kan wakk , saya tapena act taw nan awakk
Saya mmg pelupe siked , awak tanye lah kawan saya sume tahuu
Saya klaw tenga bengang , sume keluaa taw , saya pun tasedaa
Awak kate , saya suh awak berambos dry life saya
Awakk , awak tahu en saya takan ckp cmtuhh ?
Kenape awak tapaam ke saya macamane ?
Saya terangkan at awakk , panjang lebar taw , sbb ape ?
Sbb saya ta sanggup kehilangan awakk lgyy
Tpy awak tapecaye ..
Lepastuh , saya mara awakk .. Saya ta sengaje ..
Awakk terus tingalkan saya balek kan ?


...............................


Awak Awakk , awak ta pk pasaan saya ke ?
Awakk tatahu ke saya sedeyy ?
Awakk tatahu ke saya hancur ?
Awakk tatahu ke saya hilang harapan ?



SEMUE SAYA BUAD SBB AWAKK (":


-Intan Payungg